Wednesday 19 March 2014

Tutorial : Produk MARY KAY Basic Makeup by Yna Sakinah

Bicara kali ini tentang ^-^

Baru berjinak-jinak dengan produk MARY KAY yang diperkenalkan oleh seorang teman baik saya iaitu Fatin Hanani (Consultant Mary Kay).

Semua suka cantik kan !!! kenapa tidak mencuba sesuatu yang baru...  cakap tentang makeup memang nombor satu... saya sangat-sangat suka. (makeup jangan keterlaluan yeee...biasa2 je) baru nampak natural...

Ini dia video tutorial saya kongsikan untuk semua :-

Motif :- nak kongsi cara makeup yang betul untuk semua... sebab saya sukakan kecantikkan dan ingin cantik menawan... :-)

No comments:

Post a Comment

Thanks encem and cute yang sudi tinggalkan komen disini. Saya akan baca dan balas nanti ye. Sila datang lagi... !!! :-)

#Wish birthday to me :-) #

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Followers