Wednesday 19 March 2014

Menulis ikut kepuasan diri...

Bicara kali ini tentang ^-^

macam takde topik yang ingin dibangkitkan tetapi rasa untuk menulis sesuatu tu ada tentang kecantikkan, kecomelan dan yang indah-indah semuanya.

kata orang biar tak cantik asalkan dia seorang yang baik, biar tak handsome asalkan dia seorang yang beriman... kata-kata ini selalu sangatlah didengari...kankankan...

saya bukanlah dikategorikan sebagai cantik tetapi "manis tu ada, comel tu ada, cun tu ada" lain orang lain pandangannya... kadang ada yang cakap "cantik pun ada" ayat cantik kalau saya dengar memang kembang semangkuk ehhh bukan semangkuk bermangkuk-mangkuk...hehehe..bukan senang nak kene puji tau... tapi kalau kene puji selalu pun tak elok boleh memudaratkan diri sendiri sebenarnya... ayat-ayat manis diatas bukan saya yang nampak pada diri saya orang yang rapat dengan saya yang cakap saya macam tu so mata saya tidak salah melihatlah memang benar ketulenan kecomelan saya ini... Alhamdulillah... hanya pinjaman semata-mata saya perlu jaga je...

motif : kehabisan idea... please come...and come...and come... my idea... :-(

No comments:

Post a Comment

Thanks encem and cute yang sudi tinggalkan komen disini. Saya akan baca dan balas nanti ye. Sila datang lagi... !!! :-)

#Wish birthday to me :-) #

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Followers