Monday 4 November 2013

Wedding time : Tahniah Syauqi Kasim & Pasangannya...

Bicara kali ini tentang ^-^


Late lagi kali nie nak kongsi cerita... tapi takpelah walaupun late saya tetap nak kuarkan jugak..sebab selagi dalam koleksi saya nak jugak kuarkan...teman2 baca je lah kan...

Saya dapat jemputan kawin dari shauqi (artis nasyid devotees ooo) saya kenal rapat ngan dorang ni masa keje dekat ex office saya dulu lah... tapi sebelum tu mmng dah kenal sbb artis kan...so kenal2 gitu je..bila dah penah bekerjasama nie rapat jugak n sebab tu saya dapat undangan ke majlis tuh...
Kenduri belah perempuan hari sabtu dan lelaki hari ahad... saya tak dapat join hari ahad jadi saya datang hari sabtu bersama partner saya...

Pelan kami sebenarnya sangat awallah nak pergi sana... saya pulak ada temujanji ngan member dan masa tu macam2 hal berlaku... member ni dah kawin then adalah perbincangan tentang kecantikan n bla bla bla...hehe..pendekkan cerita...

So bertolak lepas zohor dalam kul 2... jalan menghala ke upm memang tahu tapi ke dewan dia mmng tak tahu... so saya pun onlah waze kira macam gps jugaklah... so perjalnan berjalan dengan lancar... start masuk upm kami dah mula sesat2...banyak park guard tanya xjumpa2 last tanya ngan student situ baru jumpa...
Kami sampai dah lewat sangat kira majlis macam nak habis tapi still de org datangw lagi...datang pun xmakan sebab catering dah kemas2 makanan..so sampai2 kami jmpa pengantin borak2 dan bergambar je... alhamdulillah sampai jugak n dapat tunjuk muka...

Dengan ucapan semoga shauqi dan pasangan dikurniakan cahaya mata yang dapat menjadi penyeri keluarga dan menjadi anak yang soleh dan solehah begitu juga pengantin jadilah ibu bapa yang soleh dan solehah...jadikan keluarga kalian sentiasa dalam rahmat Allah. Amin...


Dibawah ini lagu KAU & AKU di karang khas buat isterinya... Sweet sangat and nice song..

No comments:

Post a Comment

Thanks encem and cute yang sudi tinggalkan komen disini. Saya akan baca dan balas nanti ye. Sila datang lagi... !!! :-)

#Wish birthday to me :-) #

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Followers