Friday 1 November 2013

~ Dinner dengan BFF dekat Restoran Wangsa Grill Chef Zubir Wangsa Melawati ~

Bicara kali ini tentang ^_^


Sebenarnya nak bagi tahu yang memang tak rugi diner dekat restoran ni, walaupun harga dia yang "boleh tahan" tapi asal sedap memang tak rugi. 

Saya dengan "BFF" datang dekat sini dalam jam 9 lebih malam dengan cuaca yang sejuk2. Open the Door woww saya dapat lihat dengan hiasan dalaman yang menarik dengan susunan meja yang cantik. Ramai jugak yang datang. Tapi malam tu tak bernasib baik Chef takde... tapi layanan dari pelayan restoran tip top... srba serbi dia bagitahu dengan pilihan makanan pun pelayan yang tolong bagi cadangan. 

Makanan yang saya makan nie nama dia "Pan Braised Chicken DOME"  + Jus Oren
==> Rosted rolled bonoless chicken filled with caramelized onion, spinach and pine nuts, slow cooked in light vegetables-mushroom fricassee with potato cake and homemade slaw


Harga hanya RM28.50 + RM7.00


Menu yang sebelah kanan "Partner" saya makan namanya "New Version Marbled 'Chicken Chop'"  + Jus Mango
==> Layered mushroom-chicken terrine and conflakers chicken drumstick, sauteed vegetables, potato cheese cake and duo of sauce.

Hanya RM29.50 + RM7.00

==> Suasana dalam restoran tu woww romatik sangat dengan backgroud music dapat hilangkan stress. Kalau untuk pasangan yang sedang bercinta boleh lah Candle Light Dinner kat sini. Tak rugi kalau keluarkan wang ringkit untuk orang yang tersayang woooo.... harga mahal tapi puas hati... jangan mahal tapi tak puas hati. Tapi janganlah makan selalu, pokai nanti, makanlah kalau rasa-rasa nak makan ye... Penat lelah kita bekerja tak salah keluarkan sikit untuk makan malam yang mahal dan puas hati. :-)

===> Perut pun dah kenyang so kami pun pulang jam 11 malam... :-)


TQ to BFF coz sudi belanja .. InsyaAllah nanti kita datang lagi masa tu akak belanja ye atau dekat tempat2 lain ke..hehehehehe.... BFF ni a.k.a Adikku... :-)

No comments:

Post a Comment

Thanks encem and cute yang sudi tinggalkan komen disini. Saya akan baca dan balas nanti ye. Sila datang lagi... !!! :-)

#Wish birthday to me :-) #

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Followers